Veel gestelde vragen

BESTELLING EN LEVERING

WANNEER KAN IK MIJN BESTELLING VERWACHTEN?

De gemiddelde levertijd bedraagt 12-15 dagen. Onze producten worden namelijk direct vanuit de leverancier naar jou verzonden. Door dit unieke businessmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs aanbieden dan de concurrent en de verzendkosten voor eigen rekening nemen.

DE VERWACHTE LEVERTIJD IS VOORBIJ, WAAR BLIJFT MIJN BESTELLING?!

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling checken via de volgende link: https://mylittlesunshine.nl/pages/tracking-genie-1

Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

IK MIS EEN AANTAL PRODUCTEN BIJ MIJN BESTELLING, HOE KAN DAT?

Omdat we werken met verschillende leveranciers kan het zo zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen.

Onze excuses voor het ongemak.

WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen rekening.*

*Het komt weleens voor dat wij ter promotie een aantal artikelen GRATIS weggeven. Om de kosten enigszins te dekken rekenen wij hiervoor €6,95 aan verzendkosten.

 

RUILEN EN RETOURNEREN

IK BEN NIET TEVREDEN OVER MIJN BESTELLING, KAN IK DEZE RETOURNEREN?

Ja. Je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen aan ons retour sturen zonder opgaaf van reden. 

IK WIL EEN ARTIKEL RETOURNEREN, WAT MOET IK DOEN?

Als je toch niet tevreden bent over het product kun je het product binnen 14 dagen ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Stuur met de zending ook het ingevulde retourformulier (via mail ontvangen) samen met de factuur mee. Als dit formulier niet volledig is ingevuld kunnen we de retouraanvraag niet in behandeling nemen.

Voor de retourformulier neem contact op met onze klantenservice via: info@mylittlesunshine.nl alvorens je deze retour gaat sturen.

Het product mag geen gebruikerssporen bevatten. Wij behouden het recht om geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen al zijn gebruikt of zijn beschadigd.

Een retourzending dient te zijn voorzien van een Track en Trace code, die wij zo nodig bij je op kunnen vragen. Daarbij is de verzender is altijd verantwoordelijk voor de kosten van de verzending.

In het geval van een terugbetaling wordt het aankoopbedrag, als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen, binnen 14 dagen door ons teruggestort op jouw rekening.

LET OP: Gratis producten, worden niet retour genomen!!

 

TRACK EN TRACE

WAAR VIND IK MIJN TRACK EN TRACE CODE?

Op deze pagina https://mylittlesunshine.nl/pages/tracking-genie-1 kun je je zending volgen door je track & trace code in te vullen.

DE TRACK EN TRACE CODE GEEFT GEEN INFORMATIE AAN, HOE KAN DIT?

Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorder bedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.

 

BETALING

WAT ZIJN DE BETALINGSMOGELIJKHEDEN?

Bij ons kan je altijd 100% veilig betalen. Wij accepteren betalingen via IDEAL, BELFIUS, KBC/CBC, Bancontact en PayPal..